Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2008 12:00 - Абе...дрън дрън
Автор: perfectcircle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 889 Коментари: 3 Гласове:
0



Тая зима ме съсипа...абе каквото имаше през лятото сякаш беше начупено нарязано и наблъскано в някаква машина за рециклиране на спомени и и от див станах ленив.не искам да се крия зад думички повече.метафори символи алюзиии бла бла бла.Много сме интелигентни...навързвам някакви образи и вече съм поет...да бе.Поетът се чувства и римата е излишна...три думи могат да са най хубав стих.

Обаче кого лъжа...това е интернет.Не е писмо.Патило.Докосвано.Написано и изживяно.Това са отпечатъци по клавиатурата.И дори да предизвикват усмивка,емпатия и блян понякога,просто преминават по електронната магистрала.
Писна ми.Искам да се върна на аналогов сигнал.Или направо без сигнал.Миналото лято бях решил да използвам възможно най малко електричество и в стаята ми имаше само един електроуред-касетофон,защото без музика не живея.На свещи минах,заради красотата на този вид светлина.Сега захранвам баща си и майка си станах електроцентрала по вените ми тече 0 1 0 1 0 1.

Ха сега минутка за оптимизъм..Прекрасно е че чрез тези същите електронни пътища съм "срещнал" много хора по някакъв начин...някои от които страхотно ценни...други нещо като пример какво не трябва да правя...но общо взето съм се срещнал с около 1% от всички с които съм се "запознал" в интернет.Пак ще се оплаквам-това не е хубаво.Имам много приятели на които не съм стискал ръката а дори и такива на които не съм виждал очите.Нот гуд май френд.

Не става...днеска ми е някакво черно.Ще ида някъде където изкупуват змийска отрова...пари мога да направя.








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nellka - първият и последен опит да съм честен...
04.03.2008 12:27
нали правилно разбирам?
не се крий зад думите, метафорите, символите, алюзиите... просто кажи това, което искаш да ИЗКРЕЩИШ и ще се почувстваш много по-добре!

Честно! Радвам се, че съм виждала очите ти! :-)))
цитирай
2. perfectcircle - ще крещя я:)
04.03.2008 19:20
аз съм яко на сезони...сега се събуждам...това предполага пътешествия приключения и тръпки.

Аз не се крия...природата ми е такава че понякога не мога да говоря направо и дори гореща лава не пробива черупката корава...обаче е време да се люпя.И извинявай в този пост ако се цупя просто е част от стремежа да излеза пак на манежа на живота преди главата ми пак да се омота в размишления затова оттук нататък няма проза а само стихотворения...и сега за да си върна кръвта гореща ще имам нужда от люти чушлета със леща...

Лека вечер или добро утро:)

цитирай
3. анонимен - Приех поканата ти.
16.03.2008 17:27
И реших и аз да се наредя сред твоята дамска публика, поете. Сядам на последния ред в залата, защото закъснях. Не съм се ориентирала още в тъмното. Видях обаче две дами във вечерни рокли в централната ложа.
Шшшшт.....представлението започва. Моноспектакъл. Млъквам и се настройвам да "вляза" в твоя свят, да де - в твоя блог. Между другото, мога ли да си резервирам последния ред ? Само ще слушам, да де - ще чета. Засега.
Сигурно не ме виждаш, но аз съм там. А вероятно има и много други като мен. Отвън пред вратата.
Пожелавам ти да се напълни залата. Със стихове и с публика. И с аплодисменти !

Миранда

P.S. Това е писмо."Патило. Докосвано. Написано и изживяно."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perfectcircle
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39391
Постинги: 30
Коментари: 68
Гласове: 234
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930