Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2008 23:57 - човешко....твърде човешко
Автор: perfectcircle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 616 Коментари: 1 Гласове:
0



Стоях до най красивата жена.Тя се протегна към мен а аз се изплаших.Не.Казах си,не мога да докосна духът и...не можех да се смея заедно с нея.Можех да я разсмивам.Не можех да пея заедно с нея.Можех само да я подкачам за това че не може да пее.

Беше много красива.Но не това ми пречеше да я усетя.Нямахме за какво да говорим.Можех да я питам а тя да ми отговаря на безбройни въпроси.Можех да науча нещо за нея.Но крещейки от негодувание,не можах да достигна дълбочината.Изглежда нямах нужда от нея.Тя имаше нужда от мен,за да се разсмее.Хубаво.

До този момент не ми пречеше да съм клоунът.Да,веселях я и я радвах.Но бегли бяха тези усмивки и празно беше това временно щастие.

Това че я желаех също не беше от значение.Не изпитвах онова сладко горчиво чувство когато я нямаше.Може би беше празна.А може би аз не търсех нея.А самото желание нямаше силата да ме повдигне до висините които бях изпитвал преди.

Стоях до най красивата жена.Но не я виждах.Красотата и не се бе запечатала в мен.Само едното малко чувство на задоволство че я карам да се чувства добре.Не успях да я накарам да се почувства желана от мен.Изплаших се.

Всъщност не ме беше страх.Бях се втвърдил.Не усещах нищо освен собствената си поза.Позирах.Играх.Както обикновено не наблюдавах другите а се отдадох на собственото си превъплъщение на сцената на "беше много хубава вечер,благодаря ти!"

Забелязвам как се държи когато съм до нея.Забелязвам и нервността и играта с косата и свеждането на очите и поруменяването на страните когато я погледна.Но не виждам себе си в очите и.

Но не като Нарцис.Не искам да съм красив.Не искам да съм единственият.Исках да усетя....

Разбиране.

Пускам Winamp.Музиката винаги ми помага да намеря смислъл в действията си,затова напоследък е отдалечена.Преди три години мечтаех единствено да намеря човек с когото да споделя живота си.Сега откривам смиъсъл в самотата.Тайничко се надявам да има човек който да иска и да има силата да ме промени,така че после и аз да се обичам.Вярвам че компромисите в името на любовта са най лесни...ако я има.

Стоях до най красивата жена.Цялото и държание казваше "Бих била с теб за една нощ".

Моето държание показваше колко малко ме интересува тя.Затова си и тръгна.А мен ме заболя от "Е.пак ще се видим нали?"

Защото не можех да я Видя.




 

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nellka - четох... четох... четох...
05.03.2008 12:25
егоистично ми се струва някак... да чакаш някой друг да е толкова силен, че да те промени...
знаеш ли... една нощ може да стане половин живот, ситига да имаш смелостта да я споделиш с някого. Някой, който ще Видиш... в някоя следваща нощ, в стотици следващи нощи.
Виж, искам само да ти кажа, че не трябва да бягаш от моментите, оценката идва по-късно, а често... твърде късно :-( не допускай животът ти да бъде... изпуснати мигове.
извини ме за мърморенето, но ме натъжаваш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perfectcircle
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39392
Постинги: 30
Коментари: 68
Гласове: 234
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930