Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 23:12 - дневници някакви...
Автор: perfectcircle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 941 Коментари: 4 Гласове:
0



Аз съм семпъл човек.Многопластовостта която изкуствено поддържам е защитна жилетка срещу ударите на неразбралите...няма нещо от което да се страхувам...освен от това да не бъда разбран.

Часът е 11 без 10..отпивам от бирата и проверявам наличността цигари...хм.6.ще оцелея до сутринта без да се налага да си движа мързеливия задник до денонощния...от компютърните колони звучат Nine Inch Nails...Meet your Master.По леглото ми лежат разхвърляни стари тетрадки и тефтери,както и някакъв куп дрехи който вече трети ден забравям да подредя в гардероба...абе какво се шегувам...аз не съм подреден човек...да ги нахвърлям в гардероба и после да муча два часа че не мога да намеря някоя риза...както и да е.Неотворен бял шоколад и сухарчета си имам около компютъра...чак се чудя защо,не ям шоколад ама вчера ме тресна това да пилея пари и ей го на.Ако сестра ми се върне от София тази седмица ще и го дам.Тя обича.

В десният ъгъл върху рогозката ми се намират два изхвърлени в бързината чорапа които поради това че за пореден път сгрреших да гледам Music Idol,забравих да си седят там...поправяме грешката.

Натрупал съм прекалено много празни бутилки от кока кола.Както казах,аз не съм особено...хаха това е като английския словоред...не съм приятен за живеене с.

Днес беше приятен ден.Имах известни проблеми с един технически превод за организационната структура...ама аз съм си виновен защото не разбрах какво точно трябва да направя и докато се усетя бях превел едни ненужни неща...не че съжалих де.Времето си минаваше.

Баща ми си направил Skype.Радвам се че ще мога да поддържам връзка и с него.Говори че търсил някакъв телефон какъвто майка ми харесвала...стенен...защото сега иначе трябва да седя клекнал в коридора,а и миналия ден гръмна крушката...не че много говоря по телефона де.

Не съм добре.Прозореца е отворен а радиаторът работи...абе какво ми пука пак аз ще плащам тока.Пък и не е приятно да съм на задимено.Да.Цигара по тоя повод.

Не ща да се крия зад думи.Ако някой го интересува какво се случва с мен...ще си казвам направо.

Съседите няма да са много съгласни с индъстриал хаосът който в момента се случва при мен обаче все пак няма да затворя нито да намаля.Ама ха.

Пък и почва една любима песен с доста важен за мен припев...

Shame on us,doomed from the start
May God have mercy on our dirty little hearts
Shame on us,all we`ve ever done
And all we ever were
Just zeros and ones...

Да тук в интернет общуването постването форумирането и блогирането всичко е така...като дигитални призраци се шляем...макар че аз до скоро не можех да намеря комфорт в това пространство.И сега де...само си дрънкам моите си мисли и настроения...

Навънка някой е решил да троши нещо...нормално...не мога да видя засмян човек по пътя значи...всички са ухилени грозно като някакви демони...а останалите....Бързат...по дяволите много мразя когато всички бързат....дрън дрън...онова не е по важно от живота ти...забави малко бе глупендер.И спри да трошиш.Или не...продължавай...с главата си трябваше да започнеш.

Майка ми май си е легнала да спи...всеки път като си отворя вратата и оная проклета котка която толкова обичам се шмугва на проверка...я да видим сега какво става в тази стая...ама първо под леглото...да се уверя че е безопасно...после ще излеза,ще се поближа малко и ще ми писне...ей проклето животно...тя не ме обича защото никога не е обичала нещо с мъжки гени.Simple as that.Затова не я пускам при мен.

Спокойничко ми е.Приятна вечер.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nellka - ще задам тъп въпрос:
18.03.2008 11:50
И защо ти е необходим комфорт в Интернет пространството?
овцете се чувстват добре в кошарите, че и овчари си имат...
Май ми се е дояло вече агнешко... а има баят време до Гергьовден!
Приятен ден, Андре! Слънчев!
цитирай
2. анонимен - хм.
18.03.2008 12:21
като Цяло ми е нужен.
цитирай
3. eraklia - :))
18.03.2008 23:15
Познавам един стрелец, стрелка по-точно:) - дори празните бутилки от минерална вода са скъп семеен спомен.
Текстът на песента ми допадна, жалко, че не зная мелодията.
Аз също седя на включен радиатор и отворен прозорец - ако това може да те накара да се почувстваш не толкова изчанчено:).
Едно нещо ми се стори притеснително, но няма да питам.
Нали знаеш, че комфортът идва не само отвътре. Каквото и да говорят философите. Лично аз успявам по-лесно с помощ отвън.
цитирай
4. perfectcircle - бръмммммммчиллллллкааа
19.03.2008 14:56
питай бе...няма неудобни въпроси.и не са спомен...просто съм мързел.

за комфортът знам много и изпитвам по малко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perfectcircle
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39409
Постинги: 30
Коментари: 68
Гласове: 234
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930