Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2008 16:01 - сълзи със захар
Автор: perfectcircle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1767 Коментари: 8 Гласове:
0



Аз нямам Вкус...нищо обикновено не може да плени вкусовите ми рецептори,и да ме доведе до наслаждение,освен ако не е натрапчиво.Силно.Люто или Кисело.Горчиво или Трапчиво...Но и тогава Вкусът е преходен.Сладкото не го броя вече за вкус.Яжте си го там.Наслаждавайте му се.Дайте ми шкембе чорба на мене.нещо селско да...подправена пача...кисели краставички или зеле с половин туба оцет в него...люти чушки заедно с чили...подправки всякакви...абе не мога да ям нормални неща аз.Хаха.Пържоли.Дрън дрън.Пилешко бяло месо...никога...риба...хм не.Ям колкото да не пукна.Скучни са ми тези неща.

Аз притежавам Ефекта.Познавам го и затова му се доверявам повече отколкото на вкуса.

Така е и с хората...имам вкус само към онези...дето не са баш таман...а те общо взето или ме изпотяват,или ми причиняват болки в корема.Но пък ги обичам и се връщам към тях винаги когато мога.

Макар че повечето хора които познавам имат вкус.Няма да споря.Защото съм се уверил в техният ефект.


Тагове:   сълзи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nellka - баш таман?
18.03.2008 10:49
ама ти познаваш ли баш таман хора?
защото аз познавам такива, които си мислят, че са баш таман!
има и баш, баш таман! Заблудени. Просто :-))
овце! иначе казано
да заблеем дружно, Друже! :-))))
цитирай
2. анонимен - именно.
18.03.2008 10:54
има баш таман хора...в гората.

Аз вия не блея:)

анонимендрей
цитирай
3. nellka - ох, объркала съм глагола, дамусеневиди
18.03.2008 11:39
обаче с шкембето, аз ще пийна една ракийка... става ли? :-))) и после да не си смял да ме сложиш измежду безвкусните... накиселявам и съм приседничава!
Аууууууууууууууууууууу... :)))))))))))
цитирай
4. eraklia - :))))))
18.03.2008 23:18
идиоти!!! дайте и на мен от това със силния вкус бе!
цитирай
5. анонимен - Миранда
19.03.2008 13:25
Мерси за сладкото. То ми е основното гориво. Ама сълзите ги не ща - от лютото ли ти са или от тръпчивото. Не че имам излишък от сълзи. Нямам. И не ми трябват. Вместо да плача, стискам зъби. Винаги. За да издържа. Гледам, нащърбени са от стискане вече...Но стига за мене ...
Тия хора, дето не са баш таман, дали ще са там, когато се върнеш към тях ? Щом не са баш таман, вероятно няма да са. Или пък ще са, точно щото не са баш таман...
цитирай
6. perfectcircle - бръмммммч
19.03.2008 14:55
Абе ей!Нищичко си нямам а и него ще ми вземете.:)

Затова ме боли коремът от тях...никога не ги намирам там където съм ги оставил.И се изпотявам да ги търся.

Изразът "баш таман" вече е подаден към Патентно бюро.

А аз така си ги пиля зъбите...като скръцна.

Ераклия изразът "идиоти!!!" ме завари в много крехко и лабилно състояние.С безсмъртните думи на герасимов-обиден съм ти,не те обичам и няма да ти говоря повече:))))))

цитирай
7. eraklia - Я,
19.03.2008 18:04
да започваш да ме обичаш веднага!!!!!!
Щи дам аз едно обиден, набързо ще забравиш колко си безсмъртен.
Би трябвало да разбереш, че са единици хората, които наричам идиоти!!! Едно 98% могат само да мечтаят да ги удостоя с това звание.
Може и да не ми говориш. Но поне ми попей:)))))
цитирай
8. анонимен - да бе...
20.03.2008 09:25
Хах...насилваш безсъртния а?:)жена с жена такава!
За пеене вземам пари аз:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perfectcircle
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39407
Постинги: 30
Коментари: 68
Гласове: 234
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930