Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2008 22:52 - полупразни приказки
Автор: perfectcircle Категория: Лични дневници   
Прочетен: 920 Коментари: 2 Гласове:
0



10 и нещо....само компютърът може да ми подскаже колко е часът в този здрач...егати беше лоша идея да си го обърна към леглото така че да мога да пиша по най мързеливксия възможен начин...скоро смятам да го изхвърля в другия край на стаята за надзидание.От колонките до мен звучи Арс Мориенди...дори ме избива на квказки танци...като казах Кавказ...днес гледах "12" на Никота Ммихалков...много добър филм.Затова и си го запазих...обикновено гледам някой филм и веднага го трия...много малко запазвам.

Току що ходих до денонощния за цигари...студено,ама защото съм глупав и само по къс ръкав под гъзовейката (така както майка ми нарича едно любимо мое яке,подарък от един битник:) Абе време е да палнем.

Около мене пак хаос...нищо учудващо...Невромантик на Уилям Гибсън ми се въргаля в леглото като куртизантка,а днес,понеже е неделя и с никого не деля,леглото си е останало неоправено.Подредени са ми стотиците шкафове със папки папки и още папки пълни с окултни писания,кама сутри,джеймс джойс ,махала на фуко,и разбира се много списания мики маус...любимо клозетно четиво...

Нещо напоследък съм се опълчил против писателите и поетите...особено поетите...раздраната ми денонощност рефлектира над езеро от мечти...мирияди от съмнения докосват моите проникновения...абе дрън дрън,за какво ми говориш бе?Писна ми от този начин на изразяване.По добре да си остана малък прост и неразбиращ отколкото да се оплета в думички...и после да търся кои от тях съм каза искрено,кои са били там за да запълнят място....не ми се занимава.край.

Или хайде да си описвам в блога колко много ми е приятно от изяждането на една филия с мед...ще го превърна в изкуство....хората ще оргазмират докато четат за ежедневието ми...или по добре не.Това е интернет все пак.Тук сетивността си е взела отпуска.

Затова не обичам да пиша тук.Единствените неща които ме докосват в интернет са смешните.А на мен смешни неща не ми се случват.Няма кой да ме разсмива ако не го потърся сам.

Един приятел се включи в Скайп.Пиян като кирка.Слава Богу,поне с един искрен човек да поговоря днес.

Asilos Magdalena...радвам се че поне музиката няма да ме изостави в среднощните часове.

Cargo una navaja Dios mio para ti...

По ценен урок от това да уважаваш близките си,не съм научил.

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nellka - Кама сутрин!? :-)))
07.04.2008 10:29
Джеймс Хадли Чейс те поздравява! :-))))
Е, хубавице моя... Удряй където боли Повярваш ли на това, ще повярваш на всичко
Така правят мъжете
Не питай Не я дразни Искаш ли да останеш жив Чакам те в Соренто Нежен център Питието ще е от мен
Една ясна лятна утрин Ще заровя мъртвеца си сам

:-))))
цитирай
2. анонимен - annonymous
07.04.2008 10:37
Благодаря за поздрава:)Като малък много го обичах.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: perfectcircle
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39400
Постинги: 30
Коментари: 68
Гласове: 234
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930